Загальна кількість переглядів сторінки

суботу, 8 вересня 2018 р.

Римма Зюбіна про блискавичну юрбу

Флешмоб - в перекладі - блискавична юрба.
Про цей мій тиждень можна було б написати книгу і зняти фільм.
Підпис Петиції до Білого Дому про звільнення Олега Сенцова - для когось 10 секунд життєвого часу,
а для мене це довга і насичена історія сподівань, розчарувань, безсилля, непорозуміння, відчаю, безсоння, радості і перемоги.
А найголовніше в цій історії - ЛЮДИ!
Справжні, щирі, віддані, які об'єднались моїм божевіллям і увійшли в моє серце назавжди
Alexandra Vyacheslavovna, з якою ми, майже на телепатичному рівні, одночасно вирішили "щось робити", яка з "Радіо Свобода" і телепроектом "Крим. Реалії" створювала ролики, що мали величезний вплив на збір підписів.
Olexandra Matviychuk, яка з глобальною акцією #SaveOlegSentsov по всьому Світу не припиняє боротьбу за наших політв'язнів і полонених, що зараз на окупованих територіях. Її жадоба правди і справедливості поєднані з розумом і витонченістю. Дякую Вам!
Александр Соколинский і Володимир Бульба (Volodymyr Bulba) - дякую, що коли я була у відчаї від відмов і цинізму деяких зірок, Ви своєю "Спільною Перемогою" наблизили усіх нас до перемоги, організувавши прес-конференцію і об'єднавши різних за фахом, але близьких за духом Людей, які щодня працювали на цифру 100 000.
Напишу про моїх друзів, хто за ким з'являвся у флешмобі.
Жураковская Олеся першою записала відеозвернення, без зайвих питань і коливань. Дякую, сестро!
Iryna Gerashchenko в першому ролику, не через те, що політик, а більше через те, що нас об'єднує спільна робота і дружба на УТ-1 в 94. Дякую!
Стаховський Сергій Едуардович - талановитий тенісист, громадянська позиція якого підкоряє, який відмовився з 2014 давати інтерв'ю російським ЗМІ, через їх брехню на Майдані і постійно допомагає українській Армії. Дякую!
Ахтем Сеітаблаєв, ти навіть не уявляєш, що зробила твоя присутність в цьому флешмобі. І я не знаю, де ти знаходиш сили і час, завжди бути поруч.
Андрій Хливнюк, мій улюблений "Бумбокс", ми ледь знайомі, але Ви миттєво відгукнулись на моє прохання, записали відео, і додали тисячі голосів. Дякую!
Марія Берлінська, дякую за твою підтримку. Це було дуже й дуже важливо, Друже!
Oksana Guttsayt, я щаслива, що нас і це об'єднало! Дякую!
Ірма Вітовська-Ванца, дякую тобі, моя найнадійніша колєжаночка!
Ivan Lenyo "Kozak Sistem", ти не мав часу і відео писав за кермом.
Єдине прошу, не порушувати ПДР, навіть заради мене) Дякую!
Андрій Шараскін "Богема", дякую, що разом із хлопцями підтримали. Слава Україні!
Ярослав Пілунський, рідний, дякую!
Валерія Ракитянська, дякую за підтримку, моя надія!
Театр "Актор" - дякую за зворушливе звернення від моїх колег. Ви єдиний театр, який завжди підтримує Олега Сенцова.
Тисячі голосів принесли шанувальники Маши Єфросиніної, Руслана Сєнічкіна, Володимира Зеленського! Дякую Вам!
Дякую кожному, хто підписав Петицію,
хто пояснив друзям, що це необхідно і таким чином голоси збільшувались.
За 2 доби ми з Вами зібрали з 33 000 до 90 000. І сайт Білого Дому закрив вільний доступ з України, біля 20 години 3.09, виникло відчуття, що все пропало...
Я не спала ніч, ми переписувались з Олександрою Матвійчук, Сашенькою з "Радіо Свободи", з хакерами, а цього часу і мені з окупованої Луганщини повідомляли динаміку збільшення голосів. Бо в цей момент підключилась діаспорська спільнота по всьому Світу і до 10 ранку було зібрано 100 000
Дякую безмежно!
І моя душа, моя натхненниця, моя підтримка, моя порадница, унікальна дівчинка, журналістка, завдяки якій ще віра в цю професію у мене не зникає, яка зробила стільки всього, що навіть описати неможливо -Соломія Буй.
Про мій флешмоб ніхто би ніколи не дізнався, якби не преса, яку підняла Соломійка.
12 новостійних камер - це лише частинка з її справ, наповнених непоборним бажанням перемоги справедливості і розуму. Цілодобова переписка, спілкування, колосальна робота.
Якби не ти, Соля, я би здалась! Дякую тобі!
Ми це змогли. Всі разом.
Лакмус підтвердив якість нації.
Мої непепевершені 100 000 -
ми дійсно, блискавична юрба!

Немає коментарів:

Дописати коментар