Загальна кількість переглядів сторінки

неділя, 12 травня 2019 р.

Анонси стрічок Кіноклубу Docudays UA при ТКК

"Заробітчанський шлях". Режисер Ольга Федюк. Тривалість 52 хв.
Фільм слідує за ходою чи не єдиної у світі заробітчанської прощі – 10-денного пішого паломництва із Самбора до Зарваниці, присвяченого і організованого українськими трудовими мігрантами та їхніми сім'ями. Під час ходи і спільних молитов паломники не лише отримують благодать, але і мають змогу поділитися своїм досвідом за кордоном та возз'єднатися з відчуженими за роки міграції сім'ями. Вони намагаються подолати нищівні стереотипи та почуття провини за міграцію. В умовах повної зневіри до держави церква постає хоча й суперечливим, та мало не єдиним рушієм соціального і політичного спротиву.

"Боротьба Джамали". Режисер Елін Йонсон Тривалість 29 хв.

Це дуже особистий і потужний портрет надзвичайно талановитої жінки, а також пісні і виступу, які пролили світло на історичні події та сучасну політичну ситуацію. Журналістка Елін Йонссон зафільмувала життя Джамали та її родини в Україні і Криму, змалювавши її трагічну сімейну історію та нинішню неспокійну ситуацію і складність становища кримських татар у наш час.
Сусанна Джамаладінова народилася в Оші (Киргизька РСР) у родині кримського татарина і вірменки. Після переселення із Криму до цієї центральноазійської республіки під час Другої світової війни її родина повернулася до Криму лише у 1989 році. Її родичі по материній лінії були заможними вірменськими селянами, доки землю її прапрадіда не відібрали, а його самого не вислали до Оша. Щоб її родина мала змогу купити нерухомість у Криму, її мати мусила на чотири роки розлучитися із батьком і повернути собі дівоче прізвище. У ті часи радянська влада не дозволяла етнічним кримським татарам купувати нерухомість у Криму.




"Українські шерифи" Режисер Роман Боднарчук. Тривалість 85 хв

Неначе птах, в’ється у повітрі невеличкий український прапор, прикріплений до автомобіля двох «шерифів», обраних громадою села на півдні України.
Шерифи рятують жінку від анаконди, вселяють бездомного Колю в порожню хату – щоб він, нарешті, став людиною, вберігають неписьменного Індіанця від неминучого арешту.
Непроглядні зимові тумани. На сході країни йде війна. Чоловікам приходять повістки в армію. Діти пишуть листи воїнам і збирають передачі з консерваціями й теплими шкарпетками. У селі з’являється сепаратист.
Країна для цих людей – це їхнє село.
Настає весна – і життя буяє з новою силою. Шерифи фарбують в золотий колір пам’ятник радянському солдату – переможцеві війни попередньої. Навесні вони за традицією святкують День перемоги, хоча до перемоги в цій війні ще дуже далеко.




Аліса в країні війни . Режисери Аліса Боднаренко, Любов Дуракова . Тривалість 76

Коли на Майдані починалася революція, Алісі було 26 років. Як і багато інших режисерів, вона почала знімати важливі події, що відбувалися в її країні. Але дуже скоро відстань між камерою і реальністю починає скорочуватися, життя і смерть стають важливішими за просто зйомки фільму, і впродовж наступних двох років Аліса опиняється в найгарячіших точках заворушень: від Майдану Незалежності в Києві, через блок-пости Слов’янська, до руїн Донецького аеропорту. Це також історія подорожі та особистий щоденник української дівчини-документаліста, яка стикається з проблемою вибору, так само, як і більшість громадян її країни, коли історичні події раптово вриваються в особисте життя.




"Голосуйте за мене, будь-ласка". Режисер Вейдзюнь Чен Травалість 55 хв

Ця стрічка зблизька показує третій клас початкової школи в місті Ухань, що в Центральному Китаї. Тут діти вперше стикаються з демократичними принципами під час експерименту. Троє восьмирічних школярів змагаються за місце старости класу. У ході «передвиборчої кампанії» на них чинять тиск надміру турботливі батьки, для яких ці діти – єдині через державну політику, яку провадить уряд Китаю для контролю кількості населення. Троє головних героїв беруться до справи, використовуючи різноманітні методи: складання стратегії виборчої кампанії, спонукання та передвиборчі обіцянки. Ці школярі поки не залежать від соціальних обмежень, як їхні батьки, тому віддзеркалюють панівні суспільні цінності.




"Габріель веде репортаж з чемпіонату світу" Режисер Ельс ван Дріль.. Тривалість 17 хв

Бразильський хлопчик Ґабріель Матос був зовсім маленьким, коли дізнався, що Світовий кубок-2014 відбуватиметься в його рідній країні. Він не здогадується, що його життя до того часу стане з ніг на голову. Аби привезти сотні тисяч уболівальників на футбольний стадіон, прокладають залізницю просто через квартал, де живе Ґабріель. Будинки зносять, родини змушені переїжджати, і навіть майданчик, на якому місцеві діти грають у футбол, скоро зникне. Для Ґабріеля усе це стає жахіттям. Хлопчик обурений нерівністю у своєму місті і викладає у свій блог відеозапис того, як бульдозери зносять його район. Стаючи журналістом, він намагається захистити свої права.




"Грішна хвороба" Режисер Як Кейпер Тривалість 56 хвилин

31-річна росіянка Саша Волгіна – ВІЛ-позитивна та вагітна. На даний момент темпи поширення епідемії СНІДу в Росії – найвищі у світі. Понад 1 млн. росіян живуть зі статусом ВІЛ; більшості з них нема й 35 років. Втім, медикаментів постійно бракує, уряд не фінансує профілактику СНІДу, а наркомани стрімко криміналізуються. Саша очолює групу активістів, котрі намагаються зарадити цій ситуації. Режисер Ян Яап Кейпер слідує за нею в її щоденній боротьбі за виживання.




"Циркові гастролі" Режисери Майк Кілмі, Андреас Маймік Тривалість 26 хв.
У ХХІ столітті, коли переосмислюється роль циркових тварин, невтомний естонський бізнесмен живе у своєму власному омріяному цирковому світі. Він прагне врешті-решт заснувати в Естонії державну циркову компанію. Але проти жорстокого поводження з тваринами в його цирку виступають захисники тварин. Активісти скрізь їздять за трупою, влаштовують демонстрації та закликають людей бойкотувати цирк. Але врешті-решт до діла береться рука Божа.




Dixie land. Режисер Роман Боднарчук Тривалість 60 хв
Хвилі Чорного моря розбиваються об пірс, сонце яскраве і небо блакитне. Дитячий оркестр Dixieland виконує марш. Учитель слухає. Здається, щастя триватиме вічно. Але дорослішання - невідворотнє. Раптом виявляється, що учитель - смертний, а в друга - свої плани на життя. Медалі й оркестрові інструменти виблискують на сонці, але кожна дитина має свою долю – з музикою чи без неї.


Інтерсекція . Режисер Дмитро Сухолиткий Собчук . Тривалість 20 хв
На перехресті провінційної дороги та міжнародної траси починає і закінчує свій день ромська громада невеликого румунського містечка. Точка перетину географічних шляхів, що відділяє їх від решти світу та утримує в традиційних рамках, де виживають цілими поколіннями родини, сім'ї, чоловіки, жінки, старі люди, діти та підлітки.




Коли-небудь ми станемо щаслимими. Режисер Павел Височанскі Тривалість 40 хв

У фільмі йдеться про Даніеля, юнака з Ліпіни, найбільш нужденного містечка в усій південній Польщі. Даніель прагне вирватися з суцільної бідності. Озброєний камерою на мобільному телефоні, він вештається своїм кварталом, розпитуючи дітей та дорослих про їхні мрії. Чи справдяться ті мрії бодай для когось? Поки він фільмує, перед нами розгортається прихована площина: любов між Даніелем та його харизматичною бабусею. Чи він коли-небудь спроможеться закінчити свій фільм?


Моріом Режисер Франческа Скалісі, Марк Олекса Тривалість 12 хвилин

Літо 2014 року, сільський Бангладеш. «Я спустилася з небес. Я прийшла, щоб знищити все погане у світі. Я поліцейський. Я квітковий янгол. Я отримала роботу в полійному відділку. Я покараю їх. Я посаджу їх до в’язниці». Історія дівчини та трагедії, що змінила її життя.


Мовчазний хаос Режисер Антоніо Спано Тривалість 44
Попри міжнародні угоди, спрямовані на припинення кровопролитної війни, що триває вже понад десять років, у Демократичній Республіці Конго мир так і не настав. Постійні соціальні потрясіння змушують першими здаватись найслабших, наприклад, глухих людей, котрі живуть у місті Бутембо. Відірвані від суспільства вигнанці, покинуті власними родинами, вони живуть немов примари, приречені на оглушливу тишу. Крик загублених людей проривається крізь існування безголосих. Ці люди надто налякані минулим, щоб дивитися в майбутнє з надією. Однак вони не припиняють боротьби за власну гідність і не збираються миритися з нещастям. 






Путінські ігри Режисер Алєксандр Гантєлєв Тривалість 90 хв

Вперше за всю історію Зимових Олімпійських ігор змагання проводять на субтропічному курорті. «Сочі 2014» за витратами на підготовку – найдорожча Зимова Олімпіада, яка б’є всі рекорди за масштабами корупції та манії величі. Для прикладу, на будівництво 45-кілометрової дороги до Олімпійського селища були витрачені такі кошти, за які цю дорогу запросто можна було б вкрити золотом або вимостити чорною ікрою. Режисеру Алєксандру Ґєнтєлєву вдалося поговорити з багатьма ключовими фігурами – від мера міста Сочі та корумпованих підрядників, сенаторів і лобістів, до президента Олімпійського комітету Росії. Ці розмови допомогли авторові продемонструвати, що підготовка цієї Олімпіади є відчутною екологічною загрозою та історією про величезне розкрадання грошей.

1 коментар:

  1. Привіт друзі, мене звати Андрей Меньковский Я з Києва, Україна. Я тут, щоб поширити добрі новини для нужденних. Я був у депресії, коли дружина залишила мене за іншим чоловіком, бо мене попросили припинити роботу, бо у мене рак, і я зламався. Вона забрала мою єдину дочку, тому єдиним моїм варіантом було померти, я спробував зателефонувати їй, але вона проігнорувала мене, я надіслала їй текстові повідомлення, і раптом вона відповіла і сказала мені більше не дзвонити чи надсилати їй повідомлення, щоб одного разу я зв’язався з мій друг у фейсбуці, і я пояснив йому що-небудь, і він також сказав мені, що у нього були ті ж самі проблеми, і він представив мені заклинання заклинання під назвою «Доктор осагієд», він надіслав мені свій особистий електронний лист, і я зв’язався з ним через doctorosagiede75@gmail.com, і він відповів мені швидко, я пояснив йому свої проблеми, і він сказав мені не хвилюватися, що він зробив це для стількох людей, я людина, яка ніколи не вірила в заклинання, але я обманула, щоб спробувати це, він запевнив мене 24 години, щоб кинути роль заклинання, а також вилікує мене від раку і влаштуй мені кращу роботу, і раптом він відправив мені ліки від моєї хвороби, я прийняв його всього за 2 дні, і я був вільний, я ніколи не вірив своїм очам наступного дня, хтось постукав у мою двері, і я нікого не чекав того дня раптом, це була моя дружина, вона бу Перша сльоза, і я не витримала, вона благала мене і попросила пробачення негайно. Я отримала дзвінок від своєї компанії, де я працювала роками, і мене підвищили на посаді менеджера компанії «Парагон» у США, будь ласка, допоможіть мені подякувати лікареві osagiede за відновлення всього, що я втратив раніше, будь ласка, я пораджу будь-кому, хто потребує допомоги, зв’язатися з лікарем osagiede через його особистий електронний лист на doctorosagiede75@gmail.com або whatsapp за номером +2349014523836, дякуйте, хай Бог благословить тих, хто потребує часу, щоб прочитати це свідчення удачі

    ВідповістиВидалити