Загальна кількість переглядів сторінки

четвер, 23 травня 2019 р.

Олег Ущенко: Не потрібно себе обманювати!

Поки ви тут бідкалися, що буде з парламентом, окремі люди і людиска потехенько розгрібають авгієві стайні у напрямку національної кіногалузі.
Розгрібають, як вміють. Зокрема, розмовляють з одним чувачком заокеанським, який має досвід в інвестуванні американського кіно, польського, російського.
В інвестування українського кіно він теж має досвід.
Як то не сумно.
Яко людина, що вміє заробляти гроші, він заради власного душевного спокою і за одно аби не занадто дратували перед сном комарі, любить прораховувати кілька кроків наперед. Скажімо, фільм може не дати каси, але його можна продати телеканалові. Не купують сворї телеканали, то можна запропонувати іноземним. Не купують телеканали, то є різні університетські мережі чи стрімінгові.
Треба сказати відверто: співпраця з одним з найуспішніших продюсерів постсовкового простору бабла не принесла. Фільм був гучним, але касу не витягнув. То не Польща, де знімають недорого і так, щоби подобалося власному глядачеві. А різні там кінофестивалі почекають і, якщо їм пощастить, то колись може і побачать щось польське.
Та й таке...
То було таке крутезне інтро до українського епізоду.
Ну бо "бракує ме слів", курчадошка і курчаляґа! Уявіть собі, що людина за океяном отримує пропозицію зняти фільм про відому в америці особу українського походження. В біографії особи є все, що має сподобатися масовому глядачеві. Лише тра те все належно екранізувати.
Чувакові описують команду. Проти кожнього прізвища перелік лауреатства і перемог. Не команда, а парад у Голлівуді. Розчулений українець, який давно мріяв сотворити для материка щось цінне, засукє рукави і починає зондаж. Інвесторів не густо, але є і то вже перша перемога.
Чекає на сценарій.
Минає місяць - не має. Три місяці - не має. Пів року - не має. Замість сценарію все частіше дзвонять і пишуть добрі люди з неньки, які намагаються довести, що саме на їх голові має стояти корона царя фільму, бо всі інші трохи не те.
Чувак, спершу, вислуховував. Потім йому надоїло і почав запитувати, якого милого ви мені все це розповідаєте? Потім почав до всіх гарчати, де сценарій?
Суть проблеми у тому, що сценарію він так тоді і не дочекався. Хоча каже, що до 20 лямів зелені на проект міг зібрати.
Але.
Коли тобі дзвонить лідер шанованого ГО і доводить, що хотів би бачити іншого режисера, а наступно дня режисер каже, що боїться аби гроші не перерахували цьому ГО, бо його керівник, ніде більше не працюючи, підозріло їзлить на джипі і має у Києві та Львові хати. Потім третій каже, що ті ГО і режисери в Україні під ковпаком руского кагебе. А четвертий доводить, що всі проекти режисера були провальними. П'ятий клянеться, що за цим ГО стоїть місцевий олігаршик, який міг би виділити і на двадцять таких фільмів... Опшім, ентузіазм не просто зачах, як каже чувак з різковираженим північно-американським акцентом: "ці х@ї навчили мене матюкатися!".
Фільм той так і не відзняли.
Подумалося, от зараз після виборів, багато людей бідкаються, що з допомогою величезних грошей можна зманіпулювати суспільством. Не хочеться сперечатися, бо воно так і є. Але навіщо ми себе обманюємо, що хтось витратив величезні гроші, якщо українці прекрасно вміють впоратися самі з собо безкоштовно?

1 коментар:

  1. Привіт друзі, мене звати Андрей Меньковский Я з Києва, Україна. Я тут, щоб поширити добрі новини для нужденних. Я був у депресії, коли дружина залишила мене за іншим чоловіком, бо мене попросили припинити роботу, бо у мене рак, і я зламався. Вона забрала мою єдину дочку, тому єдиним моїм варіантом було померти, я спробував зателефонувати їй, але вона проігнорувала мене, я надіслала їй текстові повідомлення, і раптом вона відповіла і сказала мені більше не дзвонити чи надсилати їй повідомлення, щоб одного разу я зв’язався з мій друг у фейсбуці, і я пояснив йому що-небудь, і він також сказав мені, що у нього були ті ж самі проблеми, і він представив мені заклинання заклинання під назвою «Доктор осагієд», він надіслав мені свій особистий електронний лист, і я зв’язався з ним через doctorosagiede75@gmail.com, і він відповів мені швидко, я пояснив йому свої проблеми, і він сказав мені не хвилюватися, що він зробив це для стількох людей, я людина, яка ніколи не вірила в заклинання, але я обманула, щоб спробувати це, він запевнив мене 24 години, щоб кинути роль заклинання, а також вилікує мене від раку і влаштуй мені кращу роботу, і раптом він відправив мені ліки від моєї хвороби, я прийняв його всього за 2 дні, і я був вільний, я ніколи не вірив своїм очам наступного дня, хтось постукав у мою двері, і я нікого не чекав того дня раптом, це була моя дружина, вона бу Перша сльоза, і я не витримала, вона благала мене і попросила пробачення негайно. Я отримала дзвінок від своєї компанії, де я працювала роками, і мене підвищили на посаді менеджера компанії «Парагон» у США, будь ласка, допоможіть мені подякувати лікареві osagiede за відновлення всього, що я втратив раніше, будь ласка, я пораджу будь-кому, хто потребує допомоги, зв’язатися з лікарем osagiede через його особистий електронний лист на doctorosagiede75@gmail.com або whatsapp за номером +2349014523836, дякуйте, хай Бог благословить тих, хто потребує часу, щоб прочитати це свідчення удачі

    ВідповістиВидалити