Загальна кількість переглядів сторінки

субота, 8 грудня 2018 р.

про самогон

Тепер багато поважних і далеко не бідних людей (в тому числі науковці, священики, бізнесмени) женуть самогін, роблять різні настоянки і мають в дупі все, що пропонують нам супермаркети.
Ну, і я, яко експерт, пробую. І мушу сказати, що то файна річ. Особливо, коли запрошують на процес. Коли воно капає, а ти сидиш за столиком зі смаколиками і куштуєш первак і згадуєш фільм «Самогонники» – улюблений фільм мого дитинства. Бо те, як актори смакували напій, запам’яталося на все життя.

Тепер поважне прийняття з вісками, джинами, ґраппами програє перед самогоном. Та вся краса стоїть, а самогін маліє. І перед ким програє: перед людьми для яких віскі, як для люмпену пепсі. А все ж вибирають самогін.

Скоро з'явиться гасло: «Нове покоління вибирає самогін!»

І рівень самогону росте. Є вже такі майстри, що й без дріжджів, на пшениці і ячмінному солоді женуть. І це цімес! Пробував і оцінив.

Ну, от і я, грішний, поцікавився в неті, які там круті апарати є. А тепер мені ФБ щодня тулить рекламу таких просунутих апаратів, що перед ними русская ракєта "Союз МС-10" просто пристрій для лапання бліх.

Пишу це, смакуючи самогін на виноградних вичавках (читай ґраппу), який мені подарував кумпель. Але такий кумпель - на а’мінь.

Пояснення для не галичан: на а’мінь – себто мурово. Підозрюю, що не пояснив.


Світлина Олексій Цуркін





Немає коментарів:

Дописати коментар